dimecres, 14 de setembre del 2011

Avui m'han donat un altre carnet important; el d'estudiant de la Universitat d'Edinburgh!!!

No sembla gaire xulo a primer cop d'ull, però t'obre un munt de portes. I ho dic també literalment perquè fins i tot per entrar a la biblioteca el necessites! Et permet també entrar a la uni a qualsevol hora, pagar al bar... i fer la resta de coses que fan els carnets d'aquí... però el que més m'ha sobtat és que diu que sóc PG student (post graduate student) això sí que és nou! i fa una mica de respecte...
Aprofito també aquesta entrada (i que encara estic buscant una càmera per a començar a posar fotos de l'espectacular ciutat d'Edinburgh) per a passar-vos un link amb un mapa on hi ha representats tots els estudiants que estem fent el màster de Foc (els de 1r i els de 2n). Si feu un zoom en el lloc apropiat.... veureu un punt a St Llorenç Savall!!!

pictures soon...

Una abraçada

3 comentaris:

  1. Caram Oriol;
    És emocionant veure St LLorenç a la llista de poblacions llunyanes entre Toronto i San José de Costa Rica entre d´altres. Això em fa pensar que si els teus companys son de continents diferents tindràs motius per continuar veient mon i també penso que un dia ells vindran a St LLorenç.!!!Quina passada tot plegat!! El mon sencer sembla petit petit. Quan jo dic que vaig néixer mig segle abans d´hora!!!

    ResponElimina
  2. Hello PG Student,
    Com va la cama? Pinta molt bé el tema. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Hola Oriol,les sigles a mi no m'agraden gens perque em costa recordar el que volen dir, però al llegir "pg" m'ha vingut al cap "paio genial", no està malament, oi?
    Molt curiós l'enllaç que ens poses; que gran i que petit és el Món alhora, quanta gent d'arreu i quin privilegi que tu estiguis entre ells.
    Molta sort i endavant.
    Una abraçada!

    ResponElimina