dissabte, 1 d’octubre del 2011

Sense Guix! (però un xic enfonsat)

Ahir em van treure el guix!!!

No vaig dir res però perquè estava un xic enfonsat.

Feia dies que esperava la cita a l'hospital. Alguna veu a última hora m'havia advertit que em tranquil·litzés, que no sabia del cert si me'l traurien... i que en cas que ho fessin, seria un pas important però encara no estaria tot...

Doncs bé, la decepció (com acostuma a passar a les pel·lícules) va arribar després de l'eufòria de veure'm la cama força lletja i esquifida, però lliure de guix. Quan el metge em va demanar que em posés dret sobre les dues cames un munt d'agulles de les fines van clavar-se a tot arreu on podien (al taló, als dits, a l'empenya, al bessó... ) vaig intentar fer una passa i... no podia!!!.

Vaig sortir de l'hospital caminant molt més lent que quan hi havia entrat. Era pitjor que un nen aprenent a caminar...

El dolor continuava a tota la planta i al bessó. Com que el metge m'havia dir que era normal, li vaig respondre que si em deixava posar el pes al peu jo ja aguantaria el dolor... Així que mossegant-me la llengua anava posant el peu a terra... però a la que em vaig recolzar una mica massa..Patxaammm escales avall!!

JODER! Merda bessó que no em suportava*!

Així doncs... necessitava les dues crosses igual per caminar, i l'únic avantatge és que m'havia alliberat del pes mort que significava el peu enguixat... però me'n vaig anar a dormir ben decebut..

I avui m'he llevat (ja us ho havia dit jo..) i per primer com en 10 dies plou i està tot emboirat! Però llavors m'ha començat a sonar entre celles la melodia dels Monty Python (...always look on the bright side of life..) i he decidit que si el bessó no estava fibrat doncs calia fer-lo treballar una mica!

I me n'he anat a l'IKEA (sisi, fantàstic lloc per anar quan fa mal temps) a comprar una magnífica làmpada d'estudi, un davantal i una cafetera!

I ara estic moooolt més animat... el peu es desperta, mica en mica puc recolzar més pes i aguanta, i les punxades cada vegada es noten menys!!! Així doncs, ben animat (però amb seny per no fer el cabra) vaig a celebrar-ho a l'escocesa (i.e: un bon whisky)!


Cheers!

*(una abraçada Roger!).

(imatge comparativa de la cama esquifida i el peu atrofiat)

4 comentaris:

  1. Ei!!!!!! això son unes bones cames... encara que ara una et faci figa aviat es posaran a to i seràs el xicot esportiu que coneixem... No si val desanimar-se.
    Dona temps i moute com si portessis el guix.....sense treva...... i ja veuràs ja....

    ResponElimina
  2. Eis!!

    Esperava aquest gran dia per fer el primer comentari al blog d'Edinburgh! Aquest primer dia sense guix! M'alegra!!

    Dóna-li un xic de temps a aquest bessó i ja veuràs com respon igual de fort que abans!

    Aprofita cada instant i descobreix tots els racons! L'instant és efímer i de racons n'hi ha tants i tants...

    Una abraçada amb tota l'energia dels Andes!

    ResponElimina
  3. Uau! Cama sense guix i bloc renovat!

    Molts ànims amb el bessonet!

    Jo intentaré mantenir més al dia el meu bloc oblidat... que el Santi i tu em feu envejaaaaaa!!!! jeje

    ResponElimina
  4. Hola Oriol, tu sense guix i el Joan sense vescíscula, a tu et caldrà fer muculatura als bessons i al Joan abdominals...... bé sense correr com anem dient però també sense pauses i tot tornarà al seu lloc.
    Saps que em costa distingir quin és el peu i la cama afectada.... és la que se li noten més les venes, la que té un pas entre els dos dits del peu?.... Sigui la que sigui van per bon camí i això és el més important.
    Fins a la propera.
    Una abraçada.

    ResponElimina