diumenge, 22 de gener del 2012

Flatmates time

Estic descobrint la vida d'un pis d'estudiants! Sí, és veritat que als 18 anys ja vaig deixar de viure a casa però viure sol en un pis, viure-hi amb el germà, o compartir una cuina amb estudiants suïssos no era del tot, del tot, convivència estudiantil.
Aquí, en canvi, hem instaurat els sopars cada dos dies, on un membre del pis es curra un bon àpat... és una mena de concurs sense puntuació però on la gràcia està en anar-se superant mica en mica (i fer un xic de cuina casolana de cada país).
Potser alguns trobaran un xic pobre sopar cada dos dies.. però us asseguro que és un mal de cap unificar horaris! A l'hora que jo faig les postres l'americà ja comença a fer el sopar... així que cada dos dies en adaptem a l'horari del cuiner i dit i fet!

L'altre tasca instaurada és el dissabte de neteja i manteniment del pis. No hi ha res millor per fer passar la ressaca del divendres!
I ahir fou el primer dia.

No cal dir que el pis és sencer made in IKEA i els electrodomèstics d'Electolux. Perquè a part de tenir una nevera i un congeladors gegants (i buits, ja que tenim el súper barat a escassos 30 segons de casa i no fem mai grans compres!) doncs, apart d'això, tenim també un rentaplats!!!... però que no funciona...
Així doncs ahir em vaig proposar arreglar-lo i com que no sabia per on començar vaig trucar a Solucions de la Llar!

Si, si, no hi ha res com tenir el telèfon d'un manetes!... En Josep Mª m'aconsellà per on començar... i efectivament vam descobrir el problema! encara que vam fotre un merder considerable de sabó..


Merci Josep Mª!

1 comentari:

  1. Cada dos dies?? Ondia tu!! Doncs ja pots començar a demanar receptes!! Perquè si cal superar-se... Lo de repetir el mateix plat, però fent-ho millor, també s'hi val? :)

    Ja sóc a Copenhagen!! Que guai que el primer matí al nord sigui un matí de diumenge, però que a més a més estigui nevant, ja és brutal!!

    Els dies aquests de sopar comú podeu rebre convidats?? De quines nacionalitats són els teus flatmates? :)

    Ens veiem ben aviat!

    maria

    ResponElimina