divendres, 7 d’octubre del 2011

1a aventura!!!

El peu mica en mica va millorant, i proporcionalment també ho fan els ànims. Encara m'he de moure amb crosses (vaig cometre l'error de deixar-ne una i casi no arribo a casa) però ahir, per exemple, ja vaig anar a nedar. Quan de temps sense practicar esport!!! (almenys voluntàriament).
Signe de recuperació és doncs que comencen les aventures!!!
Demà marxem 7 companys del màster cap a explorar les Highlands a la recerca del monstre del llac ness (en Nessie, pel amics). I sabeu com comença l'aventura? Doncs a les 5h del matí amb un cotxe de 7 places. Alerta als detalls!!! Un cotxe llogat de 7 places significa:

1. Volant a la dreta.
2. Canvi de marxes amb l'esquerra!
3. Velocitat en milles/hora
4. Rotondes sentit horari.
5. Quin és el carril ràpid a l'autopista?
6. La preferència, els que s'incorporen per la dreta o per l'esquerra?
7. I el gas i el fre? estan canviats?
8. Farà mal el peu prement pedals?
9.....()!!=?¿?¿?



Espero que trobem alguna ajuda com aquesta:

Així que ja ho veieu! aventura a tope!
Us porto fotos a la tornada!!

2 comentaris:

  1. Hola Oriol!
    Bravo per la millora i sobretot que no decaiguin els ànims.
    Déu n'hi do amb el decàleg de la conducció, jo necessitaria fer algunes pràctiques en aquestes circumstàncies ja que les dretes i esquerres no és el meu fort.... jeje!! no parlo amb segones... sóc esquerrana i quan dono indicacions m'haig de parar a pensar-ho molt bé.
    Salut i bona feina!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Ei jo vaig conduir 10 dies per Irlanda i de conya, ja veuras que es molt fàcil. Records

    ResponElimina