dissabte, 29 de maig del 2010

Feuille, caillou, ciseaux!

Ahir vam inaugurar el Rolex Learning Center tot fent la Vivapoly, una festa primaveral, d'exposició d'estands d'associacions d'estudiants, concursos i concerts.

Hi havia des dels fans per les armes medievals, als enginyers que feien pilotar cotxes modificats amb comandaments de la Wii, a una associació de fans d'avions que va portar avionetes a fer piruetes, i van llençar 3 paracaigudistes (entre ells una noia!)... fins a l'associació Posseidon que s'encarrega de buscar portàtils econòmics per estudiants.


















Aquest associació muntava una competició oficial de Feuille, caillou, ciseaux, (pedra, paper, tisora) on el guanyador s'emportava ni més ni menys que un portàtil!!! I jo m'hi vaig apuntar, vaig començar amb una bona ratxa i vaig arribar a quarts de final, on em van tombar..!





Un altre concurs ben enginyós consistia en fer un pont de paper o cartró que pesés menys de 100g. Llavors el posaven entre dos taules separades 1m i hi lligaven una galleda on hi anaven posant sorra.. el que resistís més a trencar-se guanyava! Realment hi va haver dissenys molt currats.

I quan caigué la nit, llumetes, reglettes i concerts.












Una molt bona festa, abans de començar el període un xic més dur d'exàmens...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada