dilluns, 16 d’abril del 2012

Tanquem el concurs! PREMIS

I us preguntàveu si m'havia oblidat del concurs???
No pas!
Però és que el problema és que la postal més viatgera (ni més ni menys que des d'austràlia) no arribava... i home.. es mereixia que l'esperéssim, no? (tot i que jo ja havia pensat que l'havien retingut perquè acompanyant la postal venia un pot de vigemite i el país del costat tenen crisi per la germana bessona i estan apunt de quedar-se'n sense!)

Però finalment avui ha arribat... així que tanco el concurs i anuncio el premis (tanco el concurs però no la bústia eh! XD)

La participació ha estat un exitàs i he rebut 15 postals!!! que ja decoren la paret!


I com que estic molt content he decidit inventar-me premis extres, així que atents! ;)

Val a dir que hi ha hagut un guanyador absolut...
(i no estic fent la pilota perquè ve a veure'm d'aqui a dues setmanes i així em portarà un munt de coses bones que es troben a faltar... ;) i és:
la meva mare!
(Va enviar 3 postals des de 3 llocs diferents i va encertar el dia de les 3!)

Com que ningú més ha encertat el dia (encara que en molts casos només per un dia!) doncs afegeixo premis.

Premi a la postal més rapida -->
Joan Roma i Maria Marfà!
(enviada només 3 dies després de l'actualització)

Premi a la postal més elaborada -->
Pau Clapés
(veure postal negre al mural)

Premi a la postal més viatgera -->
Neus Roma
(travessant mig món no tenia rival... i el collage és espectacular
(que hagi adjuntat xocolata potser m'ha tocat un xic la fibra també.. ;) )


Així doncs només queda anunciar el premi!

I m'he decidit per un paquet de les magnífiques "kanel roll" (o rollets de canyella)... 2 minutets al forn.. i et tornen boig!!!

Però com que m'ha fet molt content rebre postals que no m'esperava gens... portaré alguns paquets més i espero poder compartir alguns kanel rolls tot fent un cafetó!

Gràcies per aquesta energia enviada per correu!


PD: Quina ciutat més maca Budapest, ja podríeu haver avisat ja que el mig litre de birra a un euro als pubs és moooolt perillós!!

5 comentaris:

  1. OOOH!! Estem contents i molt agraits pel reconeixement amb aquest premi i amb moltes ganes de compartir aquests moments de rollet amb tots els teus seguidors.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Bon dia Oriol:
    Això si que és tenir un fill enrollat i una mare de bon rollet, tot per gaudir de la canyella que segur que és una canya... tallo el rollo però seguim de bon rollo no??? Uau!!!
    Sempre ens agrada a les mares un reconeixement ja sigui públic o privat i aquest ha estat un bon moment ... Què necessites fillet que et porti el dia 27 que penso sopar ,si tot va bé, a Suècia?????. Ara és un bon moment per fer llista de necessitats tens la mare contenta de veritat

    ResponElimina
  3. gracias oriol par al premi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    un pato oriol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pau

    ResponElimina