dimecres, 17 de març del 2010

Temps i Casa

Ja sé que és un tòpic recurrent... però els dies passen volant!
Avui fa un mes que voltem per terres suïsses! i si bé no diria que vaig arribar ahir... potser si abans d'ahir...
Realment, un pic comences a conèixer on estan les quatre coses importants, (el supermercat, la uni, el bar i l'estació de tren) i comences a tenir un petit horari i una petita rutina... no te n'adones i ja tornes a tenir la classe de la setmana anterior...

Fins i tot la bústia veus que s'omple regularment, sobretot de papers de la PostFinance, del govern suís, de la companyia de trens... Però a que no sabeu què hi vaig trobar l'altre dia?
Un paquet del Cavall Fort!!!
Us podeu imaginar quina va ser la meva consternació quan vaig veure que hi posava perfectament el meu nom i la meva adreça! Vaig quedar un xic bloquejat uns instants sense entendre què estava passant... mirant un xic al voltant per veure si trobava algú que em donés una explicació.
Més tard vaig aclarir l'entrellat. Tot és obra de casa, que volen que continuï llegint català i han derivat la subscripció de la revista cap aquí! Proposen també que porti els exemplars al Centre Català quan torni. A dins el paquet hi havia un samarreta (talla 10-12 anys) que em recordà que potser sóc una mica grandet pel Cavall Fort... però és que mira que és xulo l'Ot el Bruixot.



I per sopar ara que ja estem ben instal·lats una bona truita de patates i ceba. Preneu-ne un tros!

1 comentari:

  1. quina il·lusió que fa rebre el cavall fort!! a casa de sant llorenç encara ens arriba, l'hem llegit tots tres però encara va al meu nom, i que no canviï :) visca l'ot i l'estefi!

    ResponElimina