dijous, 29 de setembre del 2011

Sol, crosses i companys!

Som-hi doncs, actualitzem el bloc que s'acumula la feina!!! (disculpeu pel petit silenci!)

Diuen per les notícies britàniques que aquest setembre (sobretot al final) ha estat el més càlid i amb bon temps dels últims 50 anys!!! És una bona notícia però em genera certa malastrugança... el temps acostuma a compensar-se... ¿això vol dir que tindrem el pitjor octubre dels últims 50 anys? Aii.. just per celebrar que podré posar dos peus a terra... perquè aquesta és l'altre notícia!!!

Demà al matí, visita a l'hospital (ja ha costat prou ja aconseguir-la...) i si tot va segons el previst, sortiré tocant de peus a terra! Com que ja m'han dit que no em precipiti a començar a córrer, m'he apuntat al grup de kayak d'aigües braves de la Uni!!! s'ha d'aprofitar que m'han crescut els pits! aquí si que els peus no em serveixen de gaire .. (no us espanteu... les primeres sessions es fan en una piscina amb aigua climatitzada!!!). (creieu que els hauria de dir que no sé nedar?)

Però per celebrar el dia assolellat d'avui amb el company americà hem repetit l'excursió aquella que vaig fer a la primera setmana (recordeu). Aquesta vegada però tinc fotos per il·lustrar-la!!

Us deixo amb un recull de fotos d'Edinburgh i de la vídeo conferència (que al final la vam fer ahir!)

Estava un xic nerviós... i m'havia preparat una broma sobre com m'havia trencat la cama (en un foc d'habitatge, intentant rescatar un nen petit, una biga em va caure el peu, i per això he vingut aquí, per estudiar com es comporten les bigues amb el foc! Xd) però ni tan sols vaig recordar de dir que m'havia trencat la cama!! així que... no gaire original al final, però ningú ho va ser gaire.

PD: El duel amb les crosses ja està a les acaballes... i deixeu-me dir que la segona goma també a sucumbit!!! jajaajaj

Josh el bomber d'Illinois

Princess street en obres (posant el tramvia)


panoràmica amb en Bart (de flandes)

Pantalles a la video conferència

Celebrant l'arribada al turó (i esperem que l'últim dia sense guix)

I finalment, tota la tropa! Els de primer any (8) els de 2n i el director del màster!




2 comentaris:

  1. Molt bé Oriol, el temps passa que vola però tot i així no vulguis correr, jeje... demà ja aniràs més lleuger i amb l'esport previst acabaràs amb uns pectorals que faràs furor XD).
    Molt boniques les fotografies i en la foto de grup jo diria que ets el més jovenet, m'equivoco?
    Que obtinguis uns bons resultats tant mèdics com esportius i lògicament acadèmics.
    Et vaig seguint i continua actualitzant.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. ´Ei, esteu tots molt guapos.....I feu cara d´estudiosos ..... Com van les visites a la ciutat? i al campus?. No en parles gaire i jo l´imagino com a les pelis de Oxford i Cambridge. Amb decoració i vestimenta moderna però estil Carros de foc és així. Quan no portis el guix segur que faràs més descobertes.
    Petó

    ResponElimina